איך בוחרים שידות לילה?

שידות לילה הנם רהיטים שחשובים להתנהלות בהכנות לשינה ואף במהלכה. זה המקום לשים עליו טלפון נייד, ספר טוב או כל דבר שתזדקקו לו בשעות הפנאי היפות שלכם לפני שנרדמים. כיצד בוחרים שידות לילה? במאמר זה נתייחס לשאלה זו ונכווין אתכם לקראת הסדרת פתרונות הריהוט המתאימים ביותר בסביבת מיטתכם.

גבשו את מבנה השידה

לשידות לילה – מבנים ייחודיים המבוססים על סוגים שונים של תאים: תאי דלת, תאי מגירה, תאים פתוחים וכמובן שילוב של התאים הללו בפריסה רוחבית, אורכית או במטריצה בה ישנן מספר עמודות של מדפים אלה. חשוב לבחור שידה שתהיה בעלת מידת גובה נמוכה מהמיטה אבל לא מאד נמוכה, אלא כזו שתאפשר מגע קל עם התאים שלה ללא מאמץ ניכר מצדכם. חשוב לבחור בסגנון התאים המתאים ביותר עבור ההרגלים שלכם ועבור הצרכים התפעוליים הנדרשים עבורכם.

גבשו את עיצוב השידה

ניתן לעצב שידות לילה במגוון דרכים. אפשר להסדיר אותן בצבעים בהירים בסגנון מודרני או בצבעי עץ בסגנונות יותר אותנטיים. ניתן להסדיר בשידות הלילה שלכם ידיות או להשתמש בתאים ללא ידיות. חשוב לדאוג לעיצוב שידות כנדרש על מנת שתוכלו לשלב אותן בחדר שלכם בחדווה ובחן ושסביבה המיטה תיראה דקורטיבית על פי דרככם. מומלץ לבצע את הבחירה באמצעות הדמיית מחשב על מנת להגיע אל שידות לילה שהכי מתאימות למה שנדרש בעיצוב חדרכם.

גבשו את מידות השידה כנדרש

מידת האורך צריכה להיות פחות או יותר בגובה המיטה שלכם, וברוב המקרים היא תהיה מעט יותר נמוכה. מידת הרוחב – מומלץ שתהיה צרה על מנת שתוכלו להגיע לכל התאים בשידה מבלי שיהיה חלק מרוחק מאזור המיטה כשאתם שוכבים בה. את מידת העומק יש לבחור בהתאם לגודל החדר. אם החדק גדול, מומלץ לבחור עומק נרחב על מנת שרהיט עבה יתאים למימד הגדול. אם החדר קטן ההמלצה שלנו היא לבחור מידת עומק קטנה על מנת שהרהיט יהיה קוהרנטי לעיצוב החדר ולא כזה שיש לו עובי עבה מדי העלול ליצור עיצוב מגושם. את הבחירה של שידות לילה ניתן לממש באמצעות הדמיית מחשב של חברת רהיטים מקצועית המתמחה בריהוט מעוצב ואיכותי לבית הלקוח.

cubix1
cubix2
cubix3