ארגון ארונות – היערכות לפני קנייה

בתקופת האביב, נוהגות משפחות רבות לערות סדר וארגון מחדש של הארונות. מגבלות החלל ומצוקות האחסון אתגרה את ייצרני הארונות למצוא פתרונות חדשניים ופורצי

בתקופת האביב, נוהגות משפחות רבות לערות סדר וארגון מחדש של הארונות. מגבלות החלל ומצוקות האחסון אתגרה את ייצרני הארונות למצוא פתרונות חדשניים ופורצי דרך בתחום, וכיום תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות חכמות, אטרקטיביות ואסתטיות.
אפשר לומר שבשנים האחרונות השתנתה מעט תפיסת העולם לגבי אחסון פרטי הבית. בבתים רבים תוכלו לראות כי הוקצה לכך שטח מיוחד, בדמות חדר ארונות. במילים אחרות, לא לעוד מקבצי ארונות הפולשים לכל חדר בבית אלא גישה ריכוזית יותר. חדרי הארונות אשר צמודים לחדר השינה משמשים כתחליף לארון בגדים בתוך החדר.
כמו כן למדפים שימושיים התלויים על הקיר קיימות מערכות חדשניות ואטרקטיביות לתליה ואחסון מערכות לבוש,המשלבות יתרונות רבים: ארגונומיה,עיצוב,נוחות ושימושיות.
סדרת מתקני תליה כוללת מגוון רחב של אביזרים קבועים ונשלפים להרכבה על קירות בעיצוב
מיוחד וחדשני. קיימות מערכות שבנויה עמודי אלומיניום המורכבים לקיר,ומקשת רחבה של מתקנים ואביזרים ייחודיים,קבועים ונשלפים המתחברים אליהם. חדרי ארונות אמורים להיות משופעים במדפים ותאי אחסון בעומק מתאים ( בין 35 ל65 ס"מ). תוכלו להתקין מדפים נשלפים, ומדפי נעליים בעלי שיפוע. להוסיף פתרונות תלייה ומגירות.
לא רק תכנון נכון תורם להצלחת העניין ויעילותו אלא גם איכות החומרים. חומרים טובים שאינם מתבלים מהר יקבעו את עמידותו של החדר לאורך שנים.
ארונות שעשויים מסיבית איכותית יימנעו עיוותים וקריסה מעומס.
אתן יכולים להזמין מערכת ארונות מחברות גדולות בעלות נגריות משוכללות, מה שיבטיח לכם רישות לאורך שנים, אבל אתם בהחלט יכולים לפנות גם לבתי עסק קטנים יותר ולקבל מוצרים לא פחות טובים.
לחדרי ארונות ניתן להוסיף דלתות דקורטיביות המשתלבות בעיצוב הכולל של הבית.
תוכלו להשיג כיום מגוון רחב של חומרי ציפוי לארונות ורמות עובי שונות.
הארונות נמכרים ביותר בארץ הם בעלי דלתות הזזה, אך נפוצים גם ארונות בעלי דלתות כנף עם ובלי מסגרות עץ גלויות. כדי להקנות לדלתות תנועה קלה במיוחד רצוי לבנות לארון מסילה לדלת הזזה תלויהבעלת מראה של דלת מרחפת. דלת הארון חשובה מאוד לעיצוב החדר מפני שהיא ניצבת בחזיתוהיא נגלית לעין. ידית המיועדת לדלתות הזזה וציר, מורכבת לכל אורך הדלת, מובנת ושקועה בצד הפרופיל.
בחירת חומרי הגלם מהם ייוצרו הארונות שתזמינו היא חשובה וקובעת את עמידתם של הארונות לאורך זמן. ניתן להשתמש בעץ, פורמייקה או זכוכית (מבריקה, אטומה, צבעונית או דקורטיבית) כדילבנות את דלתות הארון.
ישנה אפשרות לשלב בין החומרים בחזיתות הארון: סיבית עם מסגרות של עץ מלא, למשל .
כמו כן, ארונות הזכוכית פלשו לחדרי השינה בשל החזות היוקרתית שלהם והם מגיעים עם מסגרות אלומיניום.
גם ארונות הפלסטיק חזקים ומככבים בעיקר בחדרי ילדים, בעיקר בשל קלות הפתיחה והצבעוניות העשירה בה הם מוצעים. במקרה של חדרי ארונות ולא של ארונות רגילים עדיף להזמין MDF או את פלטות סנדוויץ" שמחזיקות לטווח ארוך.

המבחר הרחב של הגדלים, הגימורים והגוונים, אפשר ליצור סדרה של פרופילים למסגור דלתות הארון כמו פרופיל מעוגל ופרופיל מרובע.

9fDq6fMLngmQBSKn2ABXNwAtJLoSdYyYAOpHqYRi
GBFtim7KqmDkJR9UgL1vYKpdvV2xkMaJU0R3ljHm
4579