אין, אין משפחה אחת במדינה וגם לא רווקים אשר אינם זקוקים לפטנט העולמי שנקרא ארונות שירות. אף אחד לא מודה שהוא באמת צריך את זה עד שהוא מגלה את הקונספט ולא מסוגל לוותר עליו עוד.
לפני ששמענו על ארונות שירות, כאשר ארונות שימשו לאחסון בגדים ומצעים וכמובן ארונות מטבח שימשו לאחסון כלים וסירים, לכל אחד היתה בבית פינת בלאגן. אצל חלק מהאנשים הייתםפותחים את הדלת של המקלחת והמגב היה נופל לכם על הראש או שהייתם דורכים על דלי בדרך לכיור, אצל חלק אפשר היה לראות אוסף של חומרי ניקוי וציוד לניקוי הבית על מכונת הכביסה וכו".

ארונות שירות באו לגאול אותנו מהמראה הלא אסתטי של דלי, סמרטוט, אקונומיקה ומגב (ועוד ועוד). כשמצד אחד כל כלי וחומרי הניקוי מרוכזים במקום אחד (ארונות שירות) והם אינם מונחים במקומות לא הגיוניים בבית, לא צריך לחפש אותם, לא צריך להסתיר אותם כשמגיעים אורחים והאמת היא שהם לא צוברים אבק כך שהם לא נראים כל כך רע שצריך להסתיר אותם כשמגיעים אורחים… ארונות שירות הם פיתרון מושלם לכל החפצים בעלי החזות הלא כל כך מושלמת.
ארונות שירות – בשביל הנוחות: רובנו מנקים יום אחד בשבוע, זהו יום קבוע בו אנו מנקים את כל הבית וגם עושים כביסה ורוחצים כלים ועוד. במקום להתרוצץ בבית ולחפש ציוד בכל מיני חללים (מטבח, מקלחת, חדר ארונות וכו"), תחשבו כמה פשוט זה לפתוח ארונות שירות ושם הכל מונח – חומרי ניקוי, סבוני כביסה, סבוני כלים, חומרי ניקוי לריצפה, סמרטוטים, סקוצ"ים, דליים, מטאטא, דלי ועוד ועוד. כל מה שאתם צריכים מסודר לו בארון שירות אחד הממוקם לנוחיותכם במרפסת שירות למי שיש, בחצר או אפילו במטבח. ארונות שירות נראים כמו ארונות לכל דבר ואין בחזות שלהם שום דבר המרמז על אופי התחולה המאוחסנת בתוכם.
ארונות שירות – בשביל הבטיחות: בעיקר בבתים בהם מתגוררים ילדים וחיות מחמד, הנושא של בטיחות הוא בראש סדר העדיפויות. במקרה הזה, מומלץ לרכוש ארונות שירות עם מנעולים בכדי שלא רק ניתן יהיה לרכז את כל החומרים הרגישים במקום אחד – ניתן יהיה גם לאבטח אותם. החל מאקונומיקה, דרך חומרים המכילים אלכוהול ורעלים למיניהם, חומרי ניקוי מהווים סכנה גדולה עבור ילדים סקרנים וחיות מחמד חסרות כל ידע בדבר הסכנות העורבות להן. כמו כן, חפצים וחומרים העומדים בחוץ ואף נחשפים לשמש או בכלל לטמפרטורות גבוהות, מאבדים מהתוקף שלהם מהר יותר ולכן מומלץ לשמור עליהם במקום צונן ומוגן – היינו בתוך ארונות שירות.

ארונות שירות – בשביל היופי: אסתטיקה היא קן מנחה בעיצוב ואיבזור הבית ולכן אנשים רבים מעדיפים לרכז את כל חומרי הניקוי (דלי, מטאטא, סבונים, חבילות נייר טואלט, חיתולים, מגבונים לחים ועוד) הרחק מעיני האורחים. כאשר הכל מסודר בצורה הגיונית ונוחה על גבי מדפי ארונות שירות, גם לבעל הבית נוח להשתמש בהם אבל בעיקר נוח להזמים אורחים מבלי להרגיש שהבית לא במיטבו ושלא הספקתם לארגן אותו כראוי לפני שהם הגיעו.