הסדרת סלונים בבית הלקוח – כל הפרטים הנדרשים לפני הרכישה

בחירת סלונים היא אחת המשימות המורכבות ליישום בבית הלקוח. לכן, במאמר זה אנו מביאים את הנקודות המרכזיות שיש לדעת ולהכיר לפני בחירת דגם חדר האורחים. בדרך זו תוכלו להבטיח בחירה מקצועית, חכמה ואיכותי, כזו שתשלב עיצוב בוטיק עם התמורות המתבקשות מהרהיטים לנוכח מצב החדר, גודלו ורמת הנוחות שאתם מבקשים ליהנות ממנה.

מיפוי הרהיטים בתוך הסלון

מיפוי הרהיטים עשוי להתרחש בפינה או במרכז החדר. כאשר הוא מתבצע בפינה, נהנה הדייר מריצוף מעוצב שבולט החוצה מבלי שישנם רהיטים מעליו. מי שעיצב או מתכוון לעצב את הרצפה שלו בסגנון מעוצב כמובן מומלץ לו לבחור בטכניקת מיפוי זו. עוד לקוח שמומלץ לו לבחור בה הוא כזה שמעוניין לחסוך במקום בשל גודלו הקטן של הסלון. מיקום פינתי מסדר באופן אופטימאלי את הרהיטים ומאפשר סדר טוב בו הם בפינה ויתרת שטח הסלון פנוי. לצד זאת, יש את מי שיעדיפו עיצוב בו הרהיטים ממוקמים במרכז. סלונים אלה מדגישים את הספות כמוטיב עיצובי מרכזי.

עיצוב רהיטי הסלון באופן נדרש

ניתן לתכנן עיצוב סלונים בסגנון מודרני חלק או כפרי/ עתיק עם מוטיבים מחוספסים שונים. את הבחירה המוצלחת ביותר ניתן לממש באמצעות תכנון מוקדם. ברוב המקרים, הלקוח יודע מה הוא רוצה להציב בסלון שלו וכל שנותר הוא לחפש. יחד עם זאת, אם לא גיבשתם עיצוב והגעתם לשלב הרכישה ללא תכנון, ניתן להשלים שלב זה באמצעות הדמיית מחשב. טכניקה זו מאפשרת לכם להיכנס לדף הסלונים בחברת רהיטים ולבחור בעיצוב שלדעתכם הוא מתבקש. למתכננים בטכניקה זו חשוב להימצא במיקום בו הסלון יהיה על מנתך להשוות בין העיצוב שלו כחדר לעיצוב של הרהיטים שעתידים לאכלס אותו.

בחירה סופית של דגם הסלון

על אף ההמלצה שלנו לבחור סלונים בהדמיית מחשב, לפני הרכישה מומלץ להגיע לאולם התצוגה ולמדוד את הספות השונות. יש לוודא שחומר הייצור שבחרתם עבור סלונים אכן מספק את רמת הנוחות שדמיינתם בבית, ואם לא, יש לנסות ספה מחומר אחר שעשוי לשפר את ההרגשה. בנוסף, יש לבדוק שהישיבה במידה שלכם, כששתי הרגליים על הקרקע ושהספות בגדול משדרות נוחות והנאה במהלך השימוש.