חדרי ילדים מעוצבים

בחירת רהיטים לחדרי ילדים היא משימה מורכבת שיש להשקיע בה זמן, תכנון ומחשבה. חדרי ילדים הם לא סתם עוד חדרים בבית. אלה הם החדרים של האנשים…

בחירת רהיטים לחדרי ילדים היא משימה מורכבת שיש להשקיע בה זמן, תכנון ומחשבה. חדרי ילדים הם לא סתם עוד חדרים בבית. אלה הם החדרים של האנשים הכי יקרים לנו בעולם, ולכן חייבים לדאוג שהסביבה בה ילדינו נמצאים רוב היום תהיה קודם כל בטיחותית, וכמובן גם נוחה, שימושית ומעוצבת. הצרכים של ילדים הם שונים מאשר הצרכים של המבוגרים ויש להתחשב בכך.

ההמלצה הראשונה בריהוט חדרי ילדים היא לקנות רהיטים שהורכבו ישירות על ידי היצרן. בחדר הילדים שיטת עשה זאת בעצמך פחות מומלצת, מאחר וקיים כל העניין הבטיחותי, תקנים שונים של מיטות וכו'. עדיף להשקיע קצת יותר ולקנות מיטה מוכנה ואיכותית מהיצרן, מאשר לנסות ולבנות מיטה לבד. המלצה נוספת היא לוותר על רהיטים אופנתיים ויקרים וללכת על ריהוט פשוט ואיכותי. מיטה יציבה מעץ מלא עדיפה על מיטה ממותגת אך פחות איכותית. חשוב לבחור צבעים המשתלבים ומשלימים את העיצוב הכללי של חדרי ילדים.

אז אילו סוגי רהיטים ניתן למצוא בחדרי ילדים? מלבד הרהיטים המובנים מאליהם כמו מיטה, שולחן כתיבה, כסאות וספריה, נוכל למצוא בחדרי ילדים רבים רהיטים ואביזרים נוספים כגון ארגזים לאחסון צעצועים, כיסאות נדנדה, כוורות לתלייה, מדפים לספרים ולמשחקים, עגלות צעצועים, מגירות, קולבים עומדים ועוד.

אך לפני האביזרים הנלווים, כל חדר ילדים חייב שתהיה בו מיטה איכותית עם מזרן איכותי. חשוב לבחור עבור ילדיכם מזרנים המתאימים לגילם ולמבנה גופם – מבחינת הגודל, רמת הקשיחות של המזרן, החומר ממנו הוא עשוי וכו'. כמו כן, מומלץ מאוד להרכיב מגן למיטה על מנת למנוע נפילות ממנה במהלך הלילה.

כמובן שבכל חדר ילדים יש גם ארון ושידה. חשוב מאוד להקפיד ולבחור ארונות ושידות חזקים ואיכותיים. הארונות צריכים להיות פונקציונאליים ובעלי גישה נוחה לילדים ורצוי מאוד גם שיראו טוב ויהיו מעוצבים. יש להתאים את גובה הארונות והשידות לגובה של הילדים.

כך גם לגבי מדפים וכוורות לחפצים השונים. על גבי מדפים או כוורות ניתן לשים ספרים, דיסקים, צעצועים, בגדים ושאר חפצים של הילד ולכן חשוב שהם יהיו בנויים בצורה חכמה ובטיחותית. עיצוב ותכנון נכונים ימנעו נפילות של מדפים וכמובן יקלו על ילדיכם להשתמש בחפצים האהובים עליהם, בין אם המדובר בספר, דיסק או משחק.

חשוב להוסיף לחדר גם רהיטים "כיפיים" כמו כסא נדנדה או ספה קטנה, עליהם יוכלו ילדיכם להירגע בסיומו של יום עמוס, לקרוא ספר, להקשיב למוזיקה או סתם לנוח. כל ילד חייב את הפינה השקטה שלו וכסא נדנדה, פוף מפנק או כורסא קטנה ונוחה הם פתרונות אידיאליים.

אביזרי ריהוט נוספים המשמשים בדרך כלל לעיצוב חדרי ילדים הם שולחן כתיבה לילדים, כיסא ילדים המותאם לגודל של כל ילד ועמדת מחשב (לילדים הגדולים יותר). השולחן והכסא חייבים להיות מותאמים באופו אישי לכל ילד ולהיות עשויים ממיטב החומרים על מנת שיהיו חזקים ועמידים בפני מפגעים שונים. אסור לשכוח כי מלבד הנוחות של חדר הילדים, הוא גם צריך להיות מעוצב בהתאם לאישיותו ואופיו של ילדיכם, אך כמובן לא על חשבון הבטיחותי והפרקטיות. אפשר לעצב את חדר הילדים תוך שיתוף פעולה עם הילד עצמו, וכך להפוך את כל העניין לחוויה משותפת.

כיום, הדעה הרווחת היא שהרהיטים בחדרי ילדים והצורה בהם הם מעוצבים משפיעים מאוד על הילדים עצמם. עמדת המחשב, המיטה, שולחן הכתיבה, הכיסאות, הספרייה, כל הרהיטים הללו מהווים את הסביבה המיידית של הילד, והם אלה העוזרים לו לפתח חיים

יצירתיים ומהנים. חשוב מאוד להשקיע מחשבה בריהוט חדר הילדים ולו רק בשביל הסיבה הזו.מאיפה כדאי לרכוש חדרי ילדים מעוצבים?

בניגוד לרכישת פריטים שונים של ריהוט, חדרי ילדים הם רכישה שחייבת להתבצע במחשבה של כמה שנים קדימה. איכות חדר הילדים והפונקציונליות חייבים להיות בראש המעלה. יש לתת דגש על גיל הילד, אך לא לרכוש ריהוט ילדותי מדי, כי אין לנו את היכולת להחליף בכל שנה או שנתיים חדר ילדים. השאלה היא מאיפה כדאי לרכוש חדרי ילדים מעוצבים?, ניתן למצוא הרבה חנויות המתמחות עם ריהוט מעוצב לילדים שיש להן שם ומוניטין. חשוב כי תקבלו אחריות, וכן את הייעוץ המתאים לגבי ניצול כל חלל ושימוש של הריהוט לטווח הארוך יותר גם כאשר הילד יתבגר ויהפוך לנער. בהרבה מקרים, כדאי להחליף כמה פריטים לאחר כמה שנים, והחדר ייראה בעיצוב חדש שמתאים לגילו של הנער המתבגר.

השיקולים השונים בבחירה של חדרי ילדים מעוצבים

חשוב כי יהיה שיקול נכון כאשר אתם מעוניינים לרכוש חדר ילדים מעוצב עבור הבת או הבן. עיצוב של חדר ילדים לבת, יהיה כמובן שונה מאשר עיצוב חדר ילדים המיועד לבן. יש כאלה שחולקים חדר יחד ופה העיצוב של החדר יהיה נרבה יותר מורכב, ושוב, עם מחשבה קדימה לשנים הבאות. אם אתם מתלבטים מאיפה כדאי לרכוש חדרי ילדים מעוצבים, תוכלו לקבל המלצות מהחברים של ילדיכם, שלבטח אחד מהחברים יש לו חדר מעוצב שילדכם התלהב ממנו, או בהמלצות של מכרים. מי שאין לו המלצות מיוחדות, יוכל תמיד לחפש באמצעות האינטרנט, ששם יש הרבה אתרים ופורומים של גולשים שממליצים על חנויות או יצרנים של חדרי ילדים מעוצבים ברמה גבוהה.

מה חשוב לנו בחדר ילדים מעוצב?

רוב הילדים נוטים לבלגן את חדריהם אם הם בגיל הילדות או הבגרות, ולכן חשוב לרכוש חדר ילדים שיהיו בו פתרונות אחסון טובים. שאלו את המכרים שלכם מאיפה כדאי לרכוש חדרי ילדים מעוצבים ולבטח תוכלו לקבל כמה תשובות מספקות. יש היום הרבה יצרנים וחנויות המוכרות חדרי ילדים מעוצבים אבל העניין הוא מאיפה כדאי לרכוש חדרי ילדים מעוצבים? לפעמים אנו עשויים להתבלבל מרוב ההיצע, אך חשוב כי הריהוט יהיה מחומרים איכותיים בלבד וישרת את הצרכים של ילדינו.

56878
BSQI2RtSgocp9ikdaXSC4sOnAuFfGWx1bvdo0uLq
4z9hufaBOo3Vt2RNM4p05SHsjwHqmtaSwR78H7jS