חדרי שינה מפנקים – כך מומלץ לתכנן אותם

הבית, מבנה אינטימי עד מאד עבורכם הוא ללא ספק מקום שחשוב לכם להשקיע לגביו מחשבה אודות העיצוב והתכנון. בחדר השינה, זה נכון שבעתיים. מדובר על החדר בו אתם מסיימים כל יום עבודה ובו מתחיל תמיד יום חדש. אם כן, כיצד תעצבו את חדרי השינה שלכם? כיצד מומלץ לתכנן אותם? במאמר שלפניכם נספק את כל המידע על חדרי שינה שאתם פשוט חייבים להכיר.

גיבוש עיצוב כללי עבור חדר השינה

ממעוף הציפור, כשמתבוננים בחדר שינה, רואים מיטה מרכזית, אוסף פתרונות אחסון, ומספר רהיטי ישיבה קטנים כמו פופים וכורסאות מיני. כל הקומבינציה הזו צריכה להתכנס לכדי עיצוב כולל שיספק את מה שאתם שואפים אליו בתכנון. הוא עשוי להיות עיצוב מודרני, כלומר דקורציה עכשווית המתאימה לעיצוב האורבני של השנים האחרונות, או עיצוב קלאסי המזכיר יותר את הכפר ואת דקורציות העבר. בעוד הראשון מתבטא בצורות שטוחות וישרות, לרוב בצורת מלבן, האחרון מתבטא בצורות עץ מגולפות וחרוטות, עבות ביחס לרהיטים אחרים ועם צורה עגולה, או לכל הפחות קצוות מעוגלים בכל רהיט. זו הבחירה שתצטרכו לחשוב עליה בתחילת תכנונם של חדרי שינה: האם הם יגובשו בעיצוב מודרני או קלאסי.

תכנון מיטת חדר השינה

בתכנון מיטות חדרי שינה יש 2 צעדים הכרחיים שעליכם לבצע: לבחור את צורת גוף המיטה, צעד עיצובי שמקרין משמעות רבה על עיצוב החדר. בנוסף לכך, יש לבחור את המזרן, צעד פרקטי ללא משמעות עיצובית, שיקבע את רמת הנוחות על גבי המיטה. נציין כבר עכשיו שכאן אין מקום לא לחיסכון ולא להתפשרות. מאד מומלץ להשקיע את כל מה שיש לכם בשביל לבחור במזרן הכי נוח, שאיתו שהגוף שלכם יסתדר הכי טוב. גוף מיטה שטוח ומלבני, כפי שציינו, יקרב את חדר השינה לעיצוב מודרני, וגוף מיטה עם קצוות מעוגלים, עבה ועם עץ מגולף, יקרב אותה לעיצוב קלאסי. בהתאם, יש לבחור את בסיס הקיר שיוצב בסמוך לראש וימנע חבטות: ניתן לבחור דגם BB, קוביות או קפיטונז' עבור עיצוב קלאסי או כפרי, ומשטח שטוח עבור עיצוב מודרני. במזרנים, הבחירה היא בין דגם לטקס קפיצי לדגם ויסקו ג'ל. כמובן, בהתאם לרמת הנוחות ולבדיקות שתעשו בעת מדידת המזרן.

תכנון כל מה שמסביב למיטה

גיבושן של שידות, תכנונם של פופים וגופי ישיבה ושם מיני כורסאות ייעשה לצד בחירת המיטב עד למציאת אסופת רהיטים שניתן לשלב עמה. חשוב שהתהליך יתבצע מול הדמיית מחשב של חדרי שינה עד למציאת הפתרונות המתאימים ביותר.

Untitled-1
Untitled-3