טיפים חשובים לבחירת מיטות שינה ביתיות

בחדר השינה, המיטה היא הרהיט המרכזי ולכן הוא אחד החשובים ביותר לבחירה, גם מבחינה עיצובית וגם ברמה הפרקטית, שיהיה לכם נוח. במקבץ טיפים זה – נביא לידיעתכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת לגבש את בחירתן של מיטות שינה איכותיות שישביחו את עיצוב החדר וגם יסבו לכם אושר והנאה בפאן הדקורטיבי. בואו ללמוד כיצד באמת צריך לבחור מיטות לחדר השינה.

עיצוב גוף המיטה – מודרני או בסגנון עתיק

את הרושם ניתן לבסס כבר בהתבוננות הראשונית בצורותיהן של מיטות ייעודיות. מיטה שטוחה בדרך כלל תתבסס בצורת מלבן ישר דמוי טאבלט, והיא מאד מתאימה לעיצוב המודרני. לעומת זאת, מיטה דבשתית, עבה ובעלת מראה רחב בדרך כלל תיראה פחות מלבנית, כלומר הקצוות שלה יהיו מעט יותר מעוגלים. גם מיטה זו עשויה להשתלב בעיצוב מודרני אבל כמובן תתאים הרבה יותר לחדר שהמטרה היא לכונן בו עיצוב קלאסי עתיק. לגוף המיטה, בשונה מהמזרן, משמעות דקורטיבית בעיקרה.

בחירת המזרן – כך תממשו אותה  על הצד הטוב ביותר

מזרן הוא לא אביזר עיצובי, אלא קודם כל פתרון נוחות. בשל כך שאתם משתמשים בו מדי יום, זהו מוצר בטיחותי מן המעלה הראשונה ואין בו מקום להתפשרות כלל ועיקר. בגדול, מזרנים מתחלקים לשני סוגים כיום, ויסקו ולטקס. מזרן ויסקו הוא מזרן שמרגיש כמו שכיבה על משטח ג'ל, עם גמישות אינסופית, בעוד מזרן לטקס הוא מזרן בעל מגע יותר קפיצי. ההמלצה שלנו היא לבחור עבור מיטות שאתם רוכשים את המשטח שאתם מורגלים לשכב עליו. טיפים נוספים אודות המזרן: בחירת דגם בעל תקן NO FLIP מאפשרת לכם לא להפוך את המזרן על מנת לשמור עליו כי הצד עליו בחרתם לשכב יישמר לצמיתות ללא מעיכות או בלאי מסוג אחר. בחירת קפיצים דגם כיס או דגם שרוול עדיפה על דגם "בונל" ולכן היא יקרה יותר. המשמעות של קפיצים אלה היא שבשינה זוגית, אם אחד הפרטנרים זז בחוזקה, השני לא ירגיש זאת, בשונה ממיטת קפיצי בונל.

בחירת תשתיות לצד המיטה

אנו ממליצים, בעת גיבוש בחירת מיטות, לרכוש מספר פופי ישיבה, שידות ליד המיטה וכל סוג אחר של רהיט שיסייע לכם לגבש את חדר השינה באופן מיטבי. את הפריטים הללו יש לבחור על פי מראה המיטה שתכננתם באמצעות הדמיית מחשב ייעודית.

2
3