מהן כורסאות קימה? בואו ללמוד הכל על כורסאות הטלוויזיה המתקדמות ביותר

כורסאות קימה מאפשרות לכם ליהנות ממגוון רחב של תנוחות, אלא שבשונה מכורסאות טלוויזיה רגילות, כאן ישנה פונקציה נוספת ושימושית ביותר: אתם יכולים לכופף כלפי מטה את החלק הקדמי של הרהיט ובכך, האגן שלכם מדרדר בזווית ומאפשר לכם לקום ללא מאמץ. כיצד בוחרים כורסא מסוג כזה? מהם הדגשים שאתם צריכים להכיר? בואו ללמוד הכל על כורסאות קימה איכותיות.

יציבה מוחלטת ללא הגבלת משקל האדם היושב

הענקת יציבות מסוג כזה הייתה שמורה בעבר רק לכורסאות טלויזיה יוקרתיות, אך כיום זו ממש דרישת בסיס בבחירת רהיטי ישיבה. מגיע הקונה, רוכש לו כורסא שהוא שילם עליה ממיטב כספו ומגלה שבמו ידיו הוא הרס אותה כי לאחר מספר ימי בילוי עליה היא שקעה למטה כמו ערסל. מעבר לכך שישיבה כזו מסוכנת מאד בפאן האורטופדי וגורמת לשיבושים בעמוד השדרה, לכאבי גב ולבעיות באגן, על נזק שכזה אין אחריות. הפתרון הוא לא להיכנס מראש למצב שאי אפשר לצאת ממנו. תקן N.S על כורסאות קימה מונע את אפקט הערסל ומאפשר להושיב עליהן את מי שתרצו, ללא קשר למשקל שלו. גם אדם שסובל מעודף משקל יחוש על הרהיט החדש כמשקל נוצה.

התאמת כורסאות קימה למידות המשתמש

מאד חשוב לוודא שהכורסאות מתאימות למידות הגובה שלכם. כאשר אתם יושבים על הכורסא, 2 הרגליים צריכות להיות בסביבת 90 מעלות: לא ישרות כשהן מונחות באוויר, ולא מקופלות בזווית לכיוון בית החזה. תנוחות אלה אינן יציבות ועלולות ליצור סיבוכים כמו מתיחה או הירדמות הרגליים.
כורסאות קימה צריכות להתאים במידה שלהן למידת הרגליים שלכם, כשהן בזווית ישרה ושהתחושה היא נינוחה ולא צפופה.

מגוון רחב של תנוחות – יתרון

תנוחות ישיבה ב- 90 מעלות, עם שינויים למנח הראש, ישיבה דמוית שכיבה, עם רגליים למעלה, כדי לאפשר זרימת דם הפוכה, ותנוחות קימה בהן בסיס הישיבה שמוט למטה או שהמשענת נעה קדימה, בהתאם לנוחותכם. מגוון רחב של תנוחות  מאפשר לכם לשלוט טוב יותר בישיבה שלכם ולהתמקם כשאתם חשים הכי בנוח שניתן. טכנולוגיות חשמליות כמו חיבור אלחוטי ושליטה באמצעות בקר מהוות יתרון על פני דגם מכני.

Untitled-2
Untitled-3
נגישות