מזנונים בעיצובים מיוחדים לחללים סלוניים

מזנונים מעוצבים לעיבוי סלונים וחדרי אורחים מחכים לכם באולמות תצוגה של חנויות רהיטים מובילות! ניתן להסדיר אותם במחירים חסרי תקדים שנדיר למצוא. כאשר אתם מסדירים מזנונים בסלוניכם, ניתן לבחור מתוך מגוון עיצובים רחב ומרשים אשר יביע את מה שאתם מבקשים להביע בסלון. מהן האפשרויות? הכירו כיצד ניתן לשנות מציאות בסלון וליצור בו דקורציות בוטיק שלא יישכחו באמצעות מזנונים איכותיים, מעשה ידי אדריכלים מובילים בארץ ובעולם.

מזנונים בעיצוב כפרי ועתיק

מזנונים אלה בחלקם משתייכים לסגנון העיצוב הרורלי הכפרי הממשי וחלקם לעיצוב העתיק, אבל הם בורגנים בתצורה שלהם. הם, שלא כמו המזנונים הכפריים, מסתמכים על המלבן והקודקוד כצורות מרכזיות, בדיוק כפי שנראה שקורה במזנון הבורגני המודרני. אבל בשונה ממנו, כשמדובר על עיצוב עתיק, כל דלת במזון היא דלת פיתוחים וגילופים, חריטות והדבקות אומנותיות של מסגרות אומנותיות. כל דלת מכילה גם ידית פרזול מעוצבת שמשלימה את מראה המזנון. בעיצוב כפרי שאינו בורגני המראה יהיה עגול בעיקרו, עם דלת שהמשקופים שלה ניחנים בגלילים. הדגש על כך יהיה חזק יותר מאשר על פנים הדלת שעשויה להיות גם חלקה במקום מגולפת.

מזנונים בעיצוב בורגני ומודרני

מזנונים מסוג זה ניחנים בעיצוב בורגני וגם מודרני. ברובם המכריע הם מבוססים על דלתות מלבניות גם במרכז וגם במשקופים, ועל עיצוב חלק ללא ידיות וללא גילופי פנים. המינימליזם מאפיין את המודרניזם בכלל ואת הבורגנות המודרנית בפרט. מיעוט שכבות עיצוב, התבססות על גוון אחיד ולעתים על סדרה של גוונים בהירים בסגנון "הדור הצעיר" מאפיינים מאד את העיצוב העכשווי. ניתן להתבסס גם על מזנונים שחורים ליצירת דקורציה מודרנית.

חנויות פורטל הרהיטים במבצעים חסרי תקדים על מזנונים

רכשו מזנונים במחירי מטרה בחנויות פורטל הרהיטים! בשל מגוון רחב של ספקי שירות, תוכלו למצוא גם עיצובים נרחבים ומגוונים מאד של מזנונים אשר עשויים להתאים לסלוניכם! בואו להתאים לעצמכם את דקורציית החלומות במזנון שלכם, כפרית, בורגנית, מודרנית או בעיצוב עתיק שאינו כפרי. בואו להסדיר מזנונים שנדיר לצפות בהם ולהסב נחת לאורחים ולעצמכם! מחירי מבצע שלא יחזרו! חומרי ייצור איכותיים, שימוש פורה וקל ועמידות לטווח ארוך של כל הדלתות ותאי הפנים!

10
11
12