מזרנים ויסקו ולטקס אורטופדיים לכל סוגי בסיסי המיטות, זוגיים, מיטה וחצי ויחידים

מבחר רחב של מזרנים מחכה לכם בחנויות המיטות המובילות! מזרנים הם לא פריטים עיצוביים. בשונה מהמיטות עצמן, הידע שנדרש לבחירתם הוא פונקציונאלי. אם לא בוחרים מזרנים כנדרש והם לא מתאימים למבנה גופכם עלול להיווצר נזק בשינה, וזה מתכון בדוק לדרדור מצב גופכם ונפשכם. לכן, מאד חשוב להשקיע בבחירה ולדעת בדיוק מה אתם קונים. להלן מספר נתונים חשובים על 2 סוגי המזרנים האורטופדיים המובילים, ויסקו ולטקס.

ההבדל בין מזרן ויסקו למזרן לטקס

מזרן ויסקו יוצר את הצורה של מי שישן עליו. אל תטעו: המזרן אינו שוקע. זה לא אפקט ערסל שמעיד על התיישנות התקן השינה. המשתמש בסך הכל חש שהוא מטביע את צורתו על המזרן שמתנמך בכמה עשיריות המילימטר בלבד, מה שגורם לו בפועל להישאר ישר. המגע של המזרן מאד נעים והוא מספק תמיכה אורטופדית מתאימה למשתמש. מזרן לטקס אינו יוצר את צורתו הגופנית של המשתמש אלא נשאר ישר גם כאשר הוא עליו ונושא אותו כמשקל נוצה. המשתמש חש שיש קפיצים מתחתיו גם אם מדובר במזרן פולימרי. המגע של הלטקס מעט פחות קטיפתי מהוויסקו ויותר קשיח אך זו החוויה שרובנו (כך על פי סקרי עומק בנושאי צרכנות) חווים מהמזרן שלנו. הוויסקו נחשב לתחום חדש יחסית, אשר עד לא מזמן היה נחלתם של מיטות בתי החולים בעיקר.

בחירת המזרן – כך תעשו את זה נכון

אפשרות אחת היא לגשת לחנות רהיטים, לבקש סיוע בבחירת המזרן, להצהיר למי מייעדים אותו, לעצמכם או לאחד הילדים שלכם, לבוא עם נתוני המשקל ולבחור מזרן המתאים למשקלכם או למשקלו של המשתמש העתידי, אם המזרן מיועד עבורו. אפשרות שנייה היא לרכוש מזרן שנוצר ללא התאמה למשקל, אשר יכול לשאת כל אדם כמשקל נוצר. הוא יותר יקר מאשר מזרן שמוגדר על פי משקל אבל ישמש אתכם הרבה יותר בחוכמה הלכה למעשה, כי ניתן יהיה להשתמש בו גם אם הילד כבר לא יגור בבית והמזרן עדיין יהיה במצב טוב. במזרן לפי משקל לא תוכלו לעשות שימוש אם הילד יעזוב ואתם בעלי משקל חורג לעומת המותר על גביו.

פורטל הרהיטים – מבחר מזרני ויסקו ולטקס איכותיים

רכשו את המזרנים הבאים שלכם במבצע מחירים מטורף בחנויות פורטל הרהיטים. התהליך כולל ליווי צמוד עד למציאת הדגם המושלם עבורכם ועבור בסיס המיטה שלכם. לפרטים נוספים, פנו לחנויות פורטל הרהיטים!

15
14
13