מיטות זוגיות ולבודדים במבצעים מיוחדים

רכישת מיטות זוגיות ומיטות לדייר בודד במבצעים מטורפים! בואו להסדיר מיטות חסרות פשרות בעיצובים שונים ולהפוך את חדר השינה שלכם לחלומי. אתם לא צריכים להיפרד מהמזרן. אם אתם מכירים את הדגם שלו ויודעים מהן המידות ומהו סוג המזרן שעושה לכם טוב, אתם יכולים להישאר עמו או לרכוש חדש עם אותם נתונים רק במידות של בסיס המיטה החדש. שינוי בסיס המיטה הוא מהלך עיצובי נטו, שנועד לשפר את חזות מראה חדר השינה שלכם.

מיטות בעיצובים אותנטיים

מיטות בעיצובים אותנטיים עשויות להתבסס על עיצוב כפרי רורלי או על תבנית עיצוב בורגנית עתיקה. ההבדל ביניהן מתבטא בכך שבאחרונה העיצוב מאד בולט ורואים את הפיתוחים והגילופים השונים. אן חלק מבסיס המיטה הוא מתכתי, מדובר על עבודת נפחות מתקדמת הכוללת חציבת על גבי משטחי מתכת. בעיצוב כפרי, המיטה בסך הכל עשויה מעץ אבל ניחנת בעיקר באלמנטים מעגלים היוצרים את הצורה העגולה בבולטות יחסית, על חשבון יצירת צורות מגולפות חדות המאפיינות יותר אסכולה בורגנית עתיקה. שני סוגי המיטות זמינים עבורכם במחירי מבצע חסרי תקדים!

מיטות בעיצובים מודרניים

בסיסי מיטה מודרניים המוסתרים קומפלט על ידי המזרן או בסיסי מיטה על קרשים גלויים. בואו להסדיר בסיסי מיטות בעיצוב מינימליסטי שיביא את החדר שלכם להיראות במיטבו באופן מובהק באמת. המיטה המודרנית מספקת לכם את כל הסיבות לחייך למראה העיצוב החדשני והאיכות חסרת הפשרות בהשתרעות על המזרן. הבסיס חזק, יציב ואינו מגביל את המשתמש בידיעת משקלו.

פורטל הרהיטים – רכישת מיטות במבצע

פורטל הרהיטים מאגד בחובו חנויות מחברות שונות המציעות מיטות זוגיות ולבודדים במחירים חסרי תקדים! בימינו אנו ישנו מבצע מכירות שספק אם יחזור על רכישת מיטות בוטיק מן המעלה הראשונה! בואו לבחור בסיס מיטה שישנה קומפלט את מציאות חייכם בבית ויהפוך אותה להרבה יותר יציבה, בטוחה ומהנה. אתם יכולים להיוותר עם המזרן שלכם או לרכוש דגם מאותם חומרי ייצור ומידת קושחה, אשר מתאים לגודל בסיס המיטה החדש. האחרון ישנה לחלוטין  את המציאות הדקורטיבית בחדר לכיוון הרצוי בעיניכם. מעוניינים בבסיס מיטה חדש? גשו לפורטל הרהיטים והתחדשו במיטה שתשנה את המציאות העיצובית בכל חדר שינה!

bed1
bed3
bed2