ריהוט משרדי לחדר העבודה הביתי

כמעט בכל בית תוכלו למצוא כיום חדר/משרד ביתי. איך משלבים חמימות ביתית לצד נוחות ויעילות? עד כה לקחת בחשבון כאשר תכננתם את הבית את הסלון

כמעט בכל בית תוכלו למצוא כיום חדר/משרד ביתי .
איך משלבים חמימות ביתית לצד נוחות ויעילות?


עד כה לקחת בחשבון כאשר תכננתם את הבית את הסלון, המטבח, חדרי שינה וחדר הרחצה,. גם אדריכלים התחשבו בעיקר בחדרים אלו כאשר תכננו את פנים הדירות . הכנסתם של מכשירי התקשורת המתוחכמים כמו הפקס והמחשב אפשרה לערוך חלק מענייני העבודה מהבית. המחשב הפך את הבית גם למשרד ולפיכך הכניס שינוי בתכנון ובצרכים האישיים של מרבית האנשים.
חדר עבודה או לחילופין אזור תחום המיועד לשולחן העבודה לעבודה, הפכו לחלק בסיסי מדרישות משפחה העומדת לפני תכנון ביתה. נוסף להיותו מקום שבו מעבירים בני הבית את שעות הפנאי, רבים מהם עובדים בו באופן שוטף ועיקרי או כתוספת למקום העבודה החוץ ביתי.


תכנון חדר עבודה מן היסוד חייב להתחיל בגישה מאורגנת שתביא בחשבון את כל הפריטים הנחוצים באותו חדר עבודה (או פינה) ספציפיים, שכן אלו אינם זהים ומשתנים בהתאם למשתמשים. פריט הריהוט המרכזי הוא השולחן שכדאי להגדיר מראש את ממדיו. השולחן צריך להתאים למחשב ולאפשר מרחב לכתיבה ידנית, פעולה שעדיין מתבצעת מפעם לפעם. למחשב אלמנטים משלימים רבים וגדולים כמו מסך, מקלדת, עכבר, מדפסת, מודם חיצוני, סורק ופקס. נסו להעריך את כמות הספרים, הקלסרים, וכו" שאמורים להיות בסביבת השולחן. חפשו מקום נוח ואסתטי לתליית לוח שעם, לוח שנה ותמונות.


הרהיט המשלים לשולחן העבודה הוא כמובן הכיסא. פריט זה צריך להוות מופת לנוחות אך גם להיות מעוצב ונעים לעין. ישיבה נוחה ובריאה היא כאשר כף הרגל דורכת בצורה ישרה על הרצפה, והזווית שמתחת לברך צריכה להיות ישרה . רכשו למשרדכם הביתי כסא מתכוונן שיענה על הצורך לגבהים משתנים לכל בני הביתה משתמשים בפינת העבודה. משענות ידיים גם הן חשובות .


כיסא על גלגלים שהפך להיות כבר פריט כמעט סטנדרטי, יהווה השלמה לנוחות ויעילות.
כיסאות העבודה של "הדור החדש" מציעים מגוון פונקציות נוספות שרצוי לשלב לפחות חלק מהן בכיסא הביתי, כמו, משענת אורטופדית ומתכווננת לראש, תמיכה מתכווננת לגב התחתון, מנגנון ברך סינכרוני אשר מאפשר נעילה של משענת הגב ליצירת נדנוד אופטימאלי, ואף שינוי עומק המושב לטובת תמיכת מושב הכיסא באורך הירך השונה של כל אדם.

ואיך אפשר בלי תאורה?
להשלמת המשרד הביתי הוסיפו תאורה מתאימה. התאורה משמשת גם כהשלמה עיצובית ואווירתית למשרד וכן כפונקציה קריטית האחראית על תפקוד יעיל במשרד. אור טבעי הנכנס דרך החלונות הוא מבורך, שכן יש לו השפעה איכותית על הנפש ועל האווירה בחלל. יחד עם זאת, אור מסנוור מדי או כזה שמשתקף במסך המחשב, יגבילו את העבודה. לכן, מקמו את המחשב או את משטח השולחן באופן כזה שהאור מבחוץ יגיע מהצד, לא מאחור ולא מלפנים. בכל האמור לתאורה מלאכותית המאפיינת את המצב ברוב הבתים המודרניים, רצוי לשלב באזור העבודה תאורת רקע כללית שתגיע מלמעלה, לצד תאורה ייעודית המכוונת מעל שולחן העבודה וניתנת להתאמה בהתאם לכיוון הכתיבה או העבודה. שימו לב, אלו שכותבים ביד שמאל מתאימים כווני תאורה הפוכים.
שולחן בעל רגלי מתכת כניקל בוהק ופלטה מזכוכית מחוסמת, יקנה לחדר למראה מודרני. אם חדר העבודה שלכם מרווח אפשר בהחלט לשקול להכניס בו שולחן בצורה, עגולה או אובאלית. אלו צורות זורמות, נעימות לישיבה.


גל הרטרו בשדות העיצוב, חולש גם על ריהוט למשרד הביתי. הרטרו מספק גוונים של סגול עמוק, כתום לוהט וירוק מלפפון. קווים עגולים וקימורים בהשראת שנות השבעים, מתאימים מאוד לרהיטי חדר העבודה הביתי.
גם הפורמייקה חזרה לאחרונה לאופנה ויש להשיגה בשלל צבעים . הפורמייקה מהווה את המשטח המושלם לשולחן הכתיבה – יעילה, פשוטה לניקוי מכל כתם, לא נשרטת בקלות, נעימה למגע ומותאמת לסגנונות עיצוב מבוקשים, לדוגמה, פורמייקה המחקה נירוסטה מתועשת. על השולחנות במשרד הביתי לאפשר את העברת הכבלים לאורך רגלי השולחן. אפשרויות נוספות הן תעלות חיצוניות להעברת כבלים, שנצמדות לתחתית השולחן ומצליחות להעלים את כל אותו פלונטר חסר חן.

את כל מה שאתם צריכים תוכלו למצוא בחנות ריהוט משרדי

FMo8qrFrBu4hr5qprWvXSf0hciwppTmy0t2W2jmM
VboyAwLxedGgyrl64FqEyEa3OzDP4fIBEw3owaAR
SjuWdl7paz89xjKyiWp5DHn5pNEpa6c4Ki9zGmSo