ריהוט משרדי מעוצב, ארגונומי ונוח לשימוש

מעוניינים להסדיר במשרד הביתי שלכם ריהוט משרדי אמיתי המאפיין משרד בשטח מסחרי או תעשייתי? עכשיו זה הזמן! מגוון רחב של כסאות מחשב 5 גלגלים, שולחן משרדי שיכול להכיל 2 מסכים, כולל חריץ לכבלים, שולחנות חדרי ישיבות, מדפי תיוק, ריהוט לחדרי המתנה לפני כניסה למשרד ועוד! מדוע עכשיו הכי טוב לרכוש מוצרים אלו? משום שמחירים חסרי תקדים במבצעים מיוחדים מוצעים עליהם! ספק אם ההזדמנות תחזור! רכשו עכשיו את מיטב הרהיטים וקבלו את כל מה שאתם צריכים בשביל לעבות את המשרד הביתי או את החלל המשרדי החיצוני אותו אתם מנהלים!

מבחר כסאות מחשב ושולחנות דקורטיביים

צרו לעצמכם את עמדת המחשב המושלמת עם כסא ארגונומי המיועד לעבודה של מספר רב של שעות, ושולחן שיכול לשאת 2 מסכים ותכולה כבדה לאורך זמן מבלי לקרוס. עמדת מחשב זו מתאימה לכל בית שיש בו עמדת עבודה משרדית או חדר משרדי קומפלט. כמובן שישנן עמדות המתאימות גם למשרדים חיצוניים, מרכזי טלמרקטינג וכל מקום אחר בו מתבצעת עבודה ממושכת מול מחשב.

מבחר עמדות ישיבה והתכנסות

את העמדות בהן אתם עורכים את הישיבות חשוב לדעת כיצד לעצב ולעבות! מבחר שולחנות ארגונומיים למספר משתמשים משתנה, בהתאם למידות גודל חדר הישיבות וסגנון עיצובו. לרכש חשוב להוסיף גם כסאות ישיבה נייחים ללא גלגלים אשר חוסכים מקום בהשוואה לכסאות מחשב ומספקים נוחות חסרת פשרות מאידך, לכל מי שיושב עליהם.

מבחר פתרונות אחסון משרדיים

פתרונות אחסון לציוד כבד למחסן המשרדי, מדפי תיוק למזכירות המשרדית, מדפים לעובדים ומנהלים, מדפי ארכיב, ועוד. מגוון רחב זה של מדפים מאפשר לכם לעבות את המשרד במגוון רחב של פתרונות אחסון שאינם ארונות ואינם מגירות אלא קולעים בדיוק לצרכים הנקודתיים שלכם במשרד.

פורטל הרהיטים  – ריהוט משרדי במחירי מבצע

רכשו ריהוט משרדי במחירי מבצע מטעם פורטל הרהיטים ותיהנו מכל מה שאתם צריכים בשביל לספק לעצמכם את הפריטים המיטביים הן בחדר המשרדי הביתי והן במשרד הממשי. המחירים הנוחים בהם מוצעים הפריטים בחנויות השונות המאוגדות תחת פורטל הרהיטים כנראה לא יחזרו בקרוב. מהרו והסדירו ריהוט משרדי מן המעלה הראשונה לכל סוגי המשרדים, חדרים ומרחבי עבודה גדולים!

16
17
18